ТТ: Індонезійські сюрпризи

 


Гран-прі Індонезії  принесло чимало цікавих поворотів у боротьбі за чемпіонство. Все почалося з суботнього шокуючого Q1.

Повернувшись після перелому ключиці, Лука Маріні (Mooney VR46 Racing Team) творив дива на трасі Мандаліка, показавши час 1:29.978, що забезпечило йому першу в кар'єрі поул-позицію.

Також це був 7-й поул-сіттер в цьому сезоні, тому що окрім цього всі погляди були прикуті до чинного чемпіона Франческо Баньяя (Ducati Lenovo Team), який готувався боротися за місце в Q2.

Сітка Tissot Sprint була сформована досить цікаво, адже окрім новоспеченого поул-сіттера Луки Маріні (Mooney VR46 Racing Team), перший ряд повністю зайняв дует Aprilia Racing - Маверік Віньялес та Алейкс Еспаргаро.

У той час, як лідер чемпіонату Франческо Баньяя (Ducati Lenovo) стартував з 13-го місця, його головний суперник Хорхе Мартін (Prima Pramac Racing) скористався ситуацією і почав гонку з кращої 6-ї позиції.

З самого початку Маріні захопив лідируючу позицію, поки грід проходив перший поворот, перш ніж Маверік Віньялес (Aprilia Racing) вирвався вперед у другому повороті. Фабіо Квартараро (Monster Energy Yamaha MotoGP) і Мартін випередили Алейша Еспаргаро (Aprilia Racing) і розташувалися на 3-му і 4-му місцях, а Бред Біндер (Red Bull KTM Factory Racing) - на 5-му.

Всі погляди були прикуті до Мартіна, який за дев'ять кіл до фінішу захопив лідерство, посунувши Маріні на 2-е місце.

Невелика помилка італійця стала вирішальним фактором для його гонки. Тому що на той момент наздогнати Мартіна, який здобув перемогу з відривом +1.131 с було неможливо.

Баньяя боровся до останнього, щоб привезти додому кілька балів на восьмому місці, але врешті-решт він втратив лідерство в чемпіонаті.

Як вважаєш, перемога Маріні в Спринті - заслуга його скілів чи все ж таки, того, що ніхто з конкурентів "не стояв на шляху"?

ТТ: Так, це заслуга виключно його скілів.

До початку головної гонки здавалося, що у нас з'явився новий лідер чемпіонату, який повністю домінує  і Баньяя не зможе захистити свій титул, але гонка принесла багато нової інформації, над якою варто замислитися.

Саме пілот Ducati Lenovo швидко піднявся на третю позицію, де застряг “за заднім колесом” Віньялеса, в той час як Мартін став недоторканним лідером. Саме тоді настав справді вирішальний момент Гран Прі.

89-й номер раптово впав в 11-му повороті, залишивши відкритим шлях  для Баньяї.

Італієць зберіг своє лідерство в чемпіонаті в типовому італійському стилі. Баньяя знову очолив боротьбу за титул, випереджаючи Мартіна на 18 очок.

Що думаєш про падіння Мартіна? Перенервував чи вичавив максимум із мотоцикла?

ТТ: Це була дуже проста і дурна помилка. Він знав, що у нього є відрив, йому не треба було нарощувати темп, 3 секунди між ним і найближчим суперником дозволяли їхати спокійно. Та він вирішив здобувати якісь «рекорди», за це й поплатився.

Гонка виправдала твої очікування? Чи чимось здивувала?

ТТ: Так, безумовно виправдала. Це була яскрава, цікава гонка. Здивувала? Так, тим, як вона склалась, адже у Мартіна були всі шанси на перемогу. Та його падіння змінило все. Він фактично власноручно відкрив «двері» Баньяї. Це ніби подарувало італійцю «друге дихання». Він показав блискучий результат, прорвавшись з тринадцятого на перше місце.

Коментарі

Популярні публікації