ТТ: Несподівані герої Філіп Айленду
Ще не встигли вщухнути емоції та хвилювання від індонезійського гран-прі, як гонка в Австралії принесла величезну кількість сюрпризів.
У зв'язку з прогнозом погоди дирекція змагань вирішила оновити розклад Гран-прі Австралії, тому головна гонка була перенесена на суботу 21 жовтня о 15:10 за місцевим часом, а Tissot Sprint одразу ж отримав оновлений слот у розкладі. Це було мудре рішення після гонки у Японії, яка була скорочена через зливу.
У суботній кваліфікації Хорхе Мартін (Prima Pramac Racing) став головним героєм, домінуючи на трасі і побивши свій попередній рекорд проходження кола. Час 1:27.246 дозволив іспанцеві завоювати дві поул-позиції підряд і він став фаворитом у боротьбі за перемогу. Бред Біндер (Red Bull KTM Factory Racing) зайняв середину першого ряду.
Останнє місце в першому ряду зайняв Франческо Баньяя (Ducati Lenovo Team), який провів блискучу роботу, щоб пробитися в Q1. В той час коли питання " Пекко чи Мартінатор?" все ще залишалося відкритим.
І ось почалося чотиригодинне очікування.
Несподіванок майже не було, оскільки всі основні лідери були в першому ряду, а вболівальники гадали, хто ж здобуде перемогу - Мартін чи Баньяя. Але це був історичний ривок Жоана Зарко (Prima Pramac Racing), який здобув свою першу перемогу в MotoGP, відібравши її у напарника по команді і претендента на титул Хорхе Мартіна, зробивши жорстокий, чистий і ідеально відпрацьований хід на самому останньому колі.
Такий сміливий маневр француза допоміг і Франческо Баньяї (Ducati Lenovo Team), який взяв штурмом свого головного суперника.
Ситуація для Мартіна ставала все гіршою і гіршою, оскільки Фабіо Ді Джаннантоніо (Gresini Racing MotoGP™) і Бред Біндер (Red Bull KTM Factory Racing) вирішили скористатися моментом.
Це призвело до 27-очкового розриву між Банайєю та Мартіном і всі надії іспанця були пов'язані з недільним Tissot Sprint.
Звичайно, навіть у разі перемоги він не зміг би отримати величезну перевагу, але все ж таки, він міг би принаймні скоротити відставання.
В той момент всі погляди були прикуті до Жоана Зарко, який вписав своє ім'я в історію завдяки першій перемозі в класі MotoGP. Він нарешті побив свій рекорд, як гонщик з найбільшою кількістю подіумів MotoGP без перемог.
Але найбільшою сенсацією суботньої гонки став Фабіо Ді Джаннантоніо (Gresini Racing MotoGP), який відсвяткував свій перший в історії подіум у прем'єр-класі.
Це була своєрідна лебедина пісня як для нього, так і для Зарко, оскільки вони залишають свої команди до кінця цього сезону.
У той час, як Зарко переходить до LCR Honda, майбутнє Ді Джінантоніо все ще залишається незрозумілим. Адже в 2024 році його місце в Gresini Racing займе Марк Маркес. Чи означає це, що італієць буде витискати максимум з свого мотоцикла до кінця цього сезону, щоб показати, на що він здатний?
Повідомляють, що Зарко відмовився від однорічного контракту із заводською Honda на користь дворічного з LCR, що думаєш про таке рішення?
ТТ: Ну, він враховує перспективи і в його випадку це вірна тактика. Його задача - затриматись в класі на найдовший час, тому контракт з LCR для нього є більш вигідним.
Як тобі «перформанс» від Ді Джіантоніо?
ТТ: О, це було справжнє відкриття. Фактично no name пілот, який на наступний рік навіть не має контракту - і такий результат. Справді молодець. Я думаю це дуже вплине на його карєру.
Що скажеш взагалі про фінальний подіум?
ТТ: Це була дуже класна гонка. Фактично, однією маленькою помилкою Мартіна скористалися і Зарко, і Баньяя. Крутий етап, з купою яскравого екшену. Ми бачили наскільки був щасливий Баньяя після фінішу, але він розуміє, що розслаблятися ще рано, бо думаю, що у Мартіна ще будуть шанси в боротьбі за чемпіонство. Він зробить все щоб виграти. Тому, кожний наступний етап обіцяє бути дуже цікавим.
MotoGP повернеться в стрій на Гран-прі Таїланду з 27 по 29 жовтня. Залишайтеся з нами!
Коментарі
Дописати коментар