ТТ: Жовтневі іди і розв'язання ребусу КТМ
Градус драми заданий вересневим гран-прі Японії, у жовтні лише підіймався, адже нарешті ми отримали відповідь на два питання, які непокоїли всіх фанів ще з періоду «silly season»:
Чи залишиться Марк Маркеc з Honda у 2024?
Не дивлячись на свої результати, а точніше на їх відсутність, 8-разовий чемпіон до останнього говорив про те, що виконає забов’язання перед Honda і закінчить свій контракт з ними у зазначені строки. Але вже 4 жовтня, після гонки у Мотегі, де Маркес піднявся на подіум - HRC оголосили, що контракт з іспанцем закінчується достроково.
Куди Маркес перейде, здавалось очевидним, та офіційно це оголосили лише 12 жовтня. У сезоні 2024 Маркес стане напарником свого брата у Gresini Racing. Що це буде значити для чемпіонату? Побачимо вже зовсім скоро
Багато хто говорив, що якщо Маркес перейде в Ducati - рівних йому не буде. Він переходить у Gresini, не найрезультативнішу команду заводу - на твою думку, чи очікувати прориву від нього?
ТТ: Так, я очікую прориву від нього, адже він фактично буде їздити на тому мотоциклі, на якому Ducati зараз домінує. Якщо їх прототип наступного року буде не таким вдалим, як GP23, то у Маркеса є шанси боротись навіть за чемпіонство.
Взагалі, що думаєш про такий неймовірний історичний прецедент - два брати в одній команді МотоГП?
ТТ: Вони вже були в одній команді в Moto3, тому я чомусь не сумнівався, що переходити Маркес буде саме в Gresini. Тому що по перше - це Ducati, по друге - там його брат.
Як КТМ вирішить свою внутрішню «Санта-Барбару»?
Другим питанням, що чекало відповіді було: як австрійський завод розмістить у своєму складі 5 пілотів, маючи лише 4 місця у королівському класі. Ускладнювало ситуацію те, що всі четверо - мали контракти на сезон 2024.
І ось нарешті ми дочекались фіналу цієї ситуації. В КТМ прийняли рішення зберегти талановитого Акосту, при цьому відмовившись від Пола Еспаргаро.
Після майже пропущеного через жахливі травми сезону 2023 молодщий з братів Еспаргаро у 2024 стане напарником Дані Педроси у тест-команді австрійського заводу. Також вони гарантують йому вайлд-кард виїзди і запрощення у основний склад команд, у випадках, якщо хтось з 4 пілотів не зможе приймати участь в змаганнях.
Як вважаєш перехід Акости - не ризиковий крок для КТМ? Адже у них тільки щось почало виходити і тут на наступний сезон одна з команд - з молодих пілотів....
ТТ: Ні, я не вважаю, що це ризиковий крок. Акоста - результативний пілот, який може показати досягти багато. Вони роблять на нього великі ставки. Шанси, що КТМ в наступному сезоні зможуть покращитись і досягти ще більших успіхів - великі.
Коментарі
Дописати коментар