TT: Непереможний Мартін зібрав всі "вершки" в Мізано

 



Поул позиція, перемога у Спринті й у недільній гонці. Для Хорхе Мартіна (Prima Pramac Racing) гран-прі Red Bull di San Marino e della Riviera di Rimini  не могло закінчитися краще. Іспанець без жодних проблем виборов максимум очок на батьківщині свого титулованого суперника. Відрив від Марко Беззеккі (Mooney VR46 Racing Team), який посів друге місце, склав 1,3 секунди, а чемпіон світу Франческо Баньяя (Ducati Lenovo Team) боровся за третє місце, долаючи біль.


За 15 кіл до фінішу Педроса опинився всього в 0,6 секунди від заднього колеса Беззеккі. Педроса був єдиним гонщиком, який проїхав коло за 1:31 на цьому етапі гонки. Згодом, темп Педроси знизився, але його відрив від лідера зберігся на рівні трохи більше секунди. За 10 кіл до фінішу Мартін вперше випередив Педросу більш ніж на секунду. Травми Баньяї та Беззеккі почали даватися взнаки. Чи це темп Мартіна значно виріс? 


Феномен “Маленького Самурая” 


Баньяя згасав. Педроса наближався. 0,7 секунди відділяли триразового чемпіона світу від діючого чемпіона серії, а Маверік Віньялес (Aprilia Racing) і класичний Марк Маркес (Repsol Honda Team) відставали від нього ще на чотири секунди. 


Попереду були величезні шість кіл, чи може Баньяя втримати дуже цінні і важко зароблені 16 очок?


За чотири кола до фінішу Баньяя  випереджав Педросу на 0,6 секунди. Беззеккі відставав від Мартіна менш ніж на дві секунди, але було вже занадто пізно - останній чудово контролював свою перевагу, намагаючись завершити ідеальний уїк-енд.

У KTM день погіршився, коли Джек Міллер (Red Bull KTM Factory Racing) зійшов з дистанції після того, як потрапив в інцидент з Мікеле Пірро (Aruba.it Racing).


Як можеш прокоментувати аварію Пірро/Міллера?

ТТ: Це гонки, таке буває. Звичайний робочий момент, від якого не застрахований будь-який пілот. Аварії - невід'ємна частина мотоспорту. 


Твоя думка про дубль Мартіна. Чи зіграло тут роль те, що Баньяя оговтується після хайсайду в Каталонії? Або ж скілли Мартіна основна причина його успіху? 

ТТ: Говорячи про Мартіна. Він дуже гарно працював, продемонстрував гарний час, здобув дві перемоги. Безумовно те, що Баньяя оговтується після хайсайду в Каталонії грає одну із ключових ролей у цьому. Я вважаю, що він зробив неймовірне, адже після гонки ми бачили його стан. Він шкутильгав, ледве стояв. 


Якщо чесно, я взагалі не думав, що він заїде на подіум. Так, він гарно стартонув, тримав гарний темп, але потім почав суттєво втрачати, скоріш за все через біль.  Я навіть не згадаю, щоб після такої аварії, як була у нього, хтось виїжджав на гонку через такий короткий проміжок часу. Коли я передивлявся відео його аварії - здавалось, що йому зламали обидві ноги. Потім команда оголосила, що переломів у нього не має і що вірогідно, він поїде в Мізано. Що він і зробив, ще й приїхав на подіум.


Чесно, я такого взагалі не очікував. Він молодець, минулого року він заробив свій титул важкою працею. Хоча це й не була перемога в Мізано, та робота була виконана неймовірна. Він не втратив очки, не заробив 0, заїхав на подіум. Я вважаю, що перше місце не дісталось би Мартіну так «комфортно», якби Баньяя був в гарній формі. Він намагався боротися з іспанцем, але його фізична форма, того не дозволяла у повному об'ємі. Хоча, на останніх колах, мені подекуди здавалося, що Педроса виконає свою атаку і підніметься на подіум. 


Це був би для нього крутий результат, як для вайлд-кард пілота. Приїхати, взяти мотоцикл, на якому ти їздиш не регулярно і бути не в середині чи у хвості, а піднятися на подіум. Навіть його четверте місце - неймовірний результат. 


Як думаєш, тести по серед сезону щось сильно змінять на наступних етапах?

ТТ: Я думаю, що тести нічого особливо не змінять. Уже пройшло достатньо часу, щоб налаштувати мотоцикл, зрозуміти де краще працюють ті, чи інші налаштування. Тому я сумніваюсь, що ці тести в Мізано реально щось змінять. Так, комусь вони подарують додаткову впевненість. Я не уповноважений впевнено сказати, змінять вони щось чи ні, тому що не знаю, якими є ситуації у конкретних пілотів. Хтось може бути близьким до якогось відкриття по налаштуванням, стилю управління, вибору гуми.  В такій ситуації, так, тести можуть щось змінити, але загалом - я не вважаю, що картина в чемпіонаті суттєво зміниться. 


Сьогодні пілотів чекають одноденні тести в Мізано, а вже  22-24 вересня - зовсім новий виклик, гран-прі Індії.  Хто ж з них зможе за час уїк-енду краще показати себе на новому для всього пелетону треці?  


Коментарі

Популярні публікації