ТТ: Тріумф місцевих героїв в Каталонії



І якщо недільну погоду в Барселоні було важко назвати спекотною, то події в гонці королівського класу це компенсували. Для заводської команди Ducati основна гонка завершилась фактично навіть і не почавшись. Енеа Бастіаніні (Ducati Lenovo) занадто швидко зайшов в перший поворот, почав падати і запустив ланцюгову реакцію. 

Італієць зачепив задню частину мотоцикла Жоана Зарко (Prima Pramac Racing), вони обидва впали й  це призвело до того, що в гравійній пастці першого повороту утворився завал з кількох гонщиків, включаючи Марко Беззеккі (Mooney VR46 Racing Team) і обидва мотоцикли Gresini Алекса Маркеса і Фабіо Ді Джаннантоніо.


Кількома секундами пізніше впав і Баньяя, який їхав на кілька метрів попереду. На виході з другого повороту італієць зловив серйозний хайсайд, більшість пілотів уникли зіткнення з мотоциклом, лише Біндер наїхав на нього, також вилетівши з траси. Це означало зупинку заїзду червоним прапором, оскільки і Баньяя, і Бастіаніні були доставлені в медичний центр.


За чотири кола до фінішу перезапущеного заїзду Алейш Еспаргаро зробив свій хід. Він виконав атаку на Віньялеса в першому повороті і заїхав на своєму RSGP на внутрішню траєкторію #12. Віньялеса винесло на широку траєкторію, а Алейш відірвався від нього на недосяжну для напарника відстань. 


Фінальна подіумна трійка склалась з Алейша Еспаргаро (Aprilia), Маверіка Віньялеса (Aprilia) та Хорхе Мартіна (Prima Pramac Racing). Таким чином сформувавши повністю іспанський подіум, що точно став додатковою радістю для місцевих фанів. Для Aprilia це також перший подвійний подіум в історії  класу. 

Чи вважаєш ти правдивим твердження, що Aprilia показали такі результати, тому що їм просто дуже підходить трек?

ТТ: Я вважаю, що тут найбільшу роль зіграло все ж таки везіння. Якби не цей масовий завал на перших хвилинах дистанції і хайсайд Баньяя, то їхні шанси на подіум були б мінімальні. Що вже говорити про дубль.


Чи можна назвати поведінку Aprilia у Спринті командною роботою? Швидкий Еспаргаро перемагає, а Віньялес “прикриває хвіст”? 


ТТ: Безумовно, у цьому спорті існує своєрідна командна робота, але я не вважаю, що Віньялес "прикривав хвіст". Об'єктивно, у команді пілоти між собою змагаються так само як і з суперниками ззовні. Коли один лідирує в чемпіонаті, а інший ні, можуть ухвалюватися різноманітні рішення, наприклад другого пілота просять поступитися більш вигідною позицією. У разі, якщо на кону нічого немає, то ми бачимо тільки чесну боротьбу.


У неділю Віньялеса спіймали на невідповідності тиску в шинах, чи могло це вплинути на його втрату темпу пізніше в гонці? 


ТТ: Звичайно, це могло вплинути, але більше не на втрату темпу, а на час кола, крім цього істотно могла постраждати його впевненість у проходженні поворотів. Я впевнений, що вони все перевіряли, розраховували, але звернув увагу на те, наскільки були зношені передні покришки в обох мотоциклів, це не характерно для цього класу. Можливо виною тому те, як у них розподіляється вага згідно з конструкцією мотоцикла.  Мене трохи здивував стан переднього колеса Віньялеса, перед тим як він почав втрачати темп.


У Еспаргаро дві поспіль перемоги в основних гонках і одна в Спринті, як вважаєш, у нас є новий гравець у боротьбі за титул, чи його вік все ж таки вже не дозволить йому змагатися на такому рівні? 


ТТ: Я не вважаю, що у нас є новий гравець у боротьбі за титул. Дві перемоги, нехай навіть поспіль, не говорять абсолютно ні про що.  Не варто забувати зі скількох етапів складається чемпіонат. Так, хороший рівень, але це ще не показник. Думаю, що в 34 йому буде досить складно боротися за титул. Як не крути, для МотоГП такий вік уже пенсійний.


Назараз  стало відомо що Бастіаніні пропустить гран-прі Сан-Марино, Індії та Японії після операції, Баньяя ж не отримав серйозних травм після свого інциденту. 

Тепер про неприємне, про аварію в основній гонці. Чула твердження, що вона сталася через те, що останні повороти на треку праві, тому лівий бік покришки не такий розігрітий на старті - як вважаєш чи правдиве це судження? 


ТТ: Вважаю його докорінно неправдивим. Оскільки в МотоГП вже давно використовуються шини, які рівномірно прогріваються незалежно від точок контакту. Так, на стороні контакту буде температура трохи вище, але різниця буде мінімальна. 


Пекко назвав це "незрозумілою аварією", на твою думку, що стало причиною його падіння? 


ТТ: Причиною його падіння став хайсайд. Десь, можливо, прорахунок з його боку....Можливо він занадто сильно відкрився, що призвело до хайсайду.  Напевно не скажеш, безліч факторів призводить до такого підсумку.

 

Як думаєш, чи сильно демотивує заводську Ducati вихід з боротьби відразу 2 пілотів? 


ТТ: Я думаю абсолютно ніяк не демотивує. Це гонки, такий результат можливий. Вони до цього готові. Просто збираються і рухаються далі.


Що стало з КТМ? Чому таке просідання по результатах, на твою думку? 


ТТ: Ну, що сказати, є треки, де домінує якийсь конкретний виробник. Наприклад, на треках з великою кількістю прямих, певна перевага є у Ducati. Це також залежить і від стилю пілотування конкретного гонщика та налаштувань. Давай не забувати, що вони порівняно недавно стали реально конкурентними. Тому їхні результати - більш ніж нормальні. Не існує універсального мотоцикла, який виграє скрізь, у будь-яких умовах.



Чого очікуєш від Мізано?


ТТ: Крутого екшену, адже на цьому треку доволі довга пряма. Мізано вважається меккою мотоспорту, тому гонка може бути доволі цікавою. Плюс велику роль зіграє те, що ті, хто відчув у Барселоні смак боротьби за перемогу, захочуть знову за неї боротися.


А чого ви очікуєте від етапу в Мізано? 


Коментарі

Популярні публікації