Yamaha разом з KTM шукає нову команду-сателіта


Yamaha все ще шукає нову команду-сателіта MotoGP, приєднавшись до пошуків разом з KTM.

KTM, яка зараз керує командою Tech3 GASGAS, а також заводською командою, має намір додати до своїх чотирьох мотоциклів в сітці одну з існуючих команд-сателітів і вже зацікавилася LCR.


Цього сезону Yamaha втратила свою сателітну команду RNF на користь Aprilia і визнає, що, маючи лише два мотоцикли, вони не в змозі отримати достатньо даних.


"Це великий недолік, - сказав менеджер команди Массімо Мерегаллі Motorsport-Total.


"Зрештою, ми робимо роботу на 100 відсотків самі. Інші можуть розділити її, можливо, кожна команда може взяти на себе 25 відсотків.Навіть якщо говорити про шини, то, можливо, вони можуть розділити завдання вибору шин, а ми - ні.Це лише приклад, але, на жаль, так воно і є".


Ducati має вісім гонщиків під своєю егідою - заводську пару плюс команди Pramac, Gresini і Mooney VR46.


Yamaha залишається єдиною заводською командою без команди-сателіта в цьому сезоні.


"Ми не хотіли втрачати сателітну команду, і ми, безумовно, повернемо її в майбутньому", - сказав Мерегаллі.



"Поки що не на 2024 рік, тому що всі команди мають угоду на період до 2024 року. Але як тільки ми почнемо наступний сезон, ми почнемо обговорення цього питання".


Фабіо Квартараро з Yamaha не зміг зберегти чемпіонство в MotoGP в останній момент 2022 року, хоча насправді його спад почався набагато раніше, коли його місце зайняла команда Ducati.


Цього року становище Yamaha погіршилося, і вони частково пояснюють це адаптацією до нового графіку уїк-ендів, який дозволяє менше розвиватися, і при цьому працювати лише з двома мотоциклами.


"Але ми не хочемо використовувати це як виправдання, - сказав Мерегаллі.


"Але, знаєте, у нас немає іншої сателітної команди, і нам доводиться покладатися на наших двох гонщиків, щоб зібрати інформацію за цей короткий час. Коли у вас більше гонщиків, це простіше.А для нас це завжди складніше. Іноді хочеться порівняти різні налаштування, але часу дуже мало, тому що FP1 - це, мабуть, єдина сесія, де можна щось порівняти.Але в FP1 гонщики спочатку повинні звикнути до траси. 


Крім того, траса ніколи не буває в хорошому стані.Ідеальною сесією може бути FP2, але в FP2 ти повинен спробувати підготуватися до гонки, а потім ти повинен показати гарний час, щоб потрапити в Q2. Це дуже складно.


А потім FP3 - це сесія, яка є нормальною, абсолютно вільною. Це вранці, тому умови іноді не дуже хороші. Температура не така, як у другій половині дня. Тож цей формат, безумовно, дуже хороший для шоу. Але набагато менше для працюючих людей".


Вже традиційно цього сезону, Перший Автомобільний Телеканал покаже весь гоночний екшен з Сільверстоуні у неділю, 6 серпня. Трансляція почнеться о 12:30, коментатор -  Антон Топчій. 

Коментарі

Популярні публікації