ТТ: Pramac, Зарко і Беззеккі - хто зайвий?


Ні для кого не є секретом бажання Ducati зберегти юний талант Марко Беззеккі у своїх «кольорах» і нагородити його заводським контрактом. Та ситуація заводу ускладнювалась тим, що майбутній союз Mooney VR46 з ними, був під великим питанням, адже дія контракту між ними закінчується у 2024. 
І що ж ми маємо?


Маємо ми двох пілотів, які є активними учасниками боротьби за чемпіонський титул 2023: діючий чемпіон Баньяя (Ducati Lenovo Team) і Хорхе Мартін (Prima Pramac Racing) і Енеа Бастіаніні, який має контракт з заводом до кінця 2024. 


І залишається 33-річний, не самий про-активний з усіх пілотів  Ducati, Жоан Зарко. Безумовно, француз тричі підіймався на подіуми (2 у Аргентині, 3 у Франції та Італії), але жодної перемоги в його активі не має.

Як висловився про Зарко спортивний директор Ducati Паоло Чіабатті:

«Що стосується француза, то я визнаю, що ми хотіли б залишити його, оскільки він швидкий, добре тестує і досвідчений. Це також правда, що він вже не дуже молодий, оскільки він на кілька років старший за своїх партнерів".


І якщо до гран прі Австрії ситуацію з кар'єрою Зарко можна було вважати не визначеною, то вже після паддок сколихнула новина:

«Зарко підписав довготривалий контракт з LCR».  Ця новина здивувала всіх. Адже пересісти з найкращого мотоциклу у пелетоні на найгірший - рішення як мінімум дивне. Деякі журналісти навіть звинуватили француза у «гонитві за грошима».

За деякими даними, Зарко вдвічі збільшить свою ставку, коли перейде з Ducati на Honda.


Зарко наполягав на тому, що гарантований дворічний контракт з Honda є вирішальним фактором у забезпеченні його подальшої кар'єри в MotoGP.


Він замінить Алекса Рінса, який переходить в Yamaha.


Таким чином, Зарко залишає привабливу вакансію в Pramac. Чи вона вже зайнята Марко Беззекі? 


Що скажеш про підписання Зарко і LCR?


ТТ: «Я не знаю подробиць, що лишилось за кадром у цій ситуації. Та мені здається, що це не дуже вірне рішення. Подивимось, що з цього буде. Можливо досвід Зарко допоможе LCR побудувати більш конкурентний прототип. Honda - гарний мотоцикл з великою історією досягнень, та зараз вони об'єктивно не в найкращому стані. Побачимо яким буде 2024». 



Як вважаєш у Pramac звільнили місце під Беззеккі?


ТТ: «Сумніваюсь, якщо чесно. Я не думаю, що для нього є сенс залишити VR46 і піти у Pramac».


Наступною зупинкою чемпіонату стане сонячна Барселона, що вона принесе в чемпіонат і про чиї підписання ми дізнаємось в перерві між етапами? Залишається тільки очікувати. 

Коментарі

Популярні публікації