Андреа Довізіозо назвав свого найсильнішого суперника в MotoGP


 

За свою 15-річну кар'єру Андреа Довізіозо бився з багатьма легендами MotoGP та молодими гонщиками.

Він представляв Honda, а також Ducati та Yamaha у двох сезонах, коли йому не вистачило лічених сантиметрів, щоб виграти чемпіонат у прем'єр-класі.


Колишнього гонщика запитали, з ким йому було найважче змагатися на треку.


"Насправді, важко сказати, хто був найскладнішим суперником, - відповів Довізіозо. 


"Я б сказав, що це залежить від моменту.На щастя чи на жаль, я опинився в той час в MotoGP, коли гонщики, з якими я ділив трек, були надзвичайно талановитими гонщиками.Починаючи з Марко Сімончеллі, з яким я вже почав змагатися на мінібайках і з яким ми пройшли один і той самий шлях у різних категоріях. Іншим чудовим суперником був Хорхе Лоренцо. 

Ми завжди робили великі cтрибки, з однієї категорії в іншу, в один і той же рік... так що він завжди був поруч, і він дійсно багато перемагав. Але потім були Дані Педроса, Марк Маркес, Валентино Россі та багато інших. Насправді важко сказати, хто був моїм найсильнішим суперником. Скажімо, я боровся за титул в MotoGP з Марком, тому я б сказав, що це був він, тому що він був сильним суперником у всіх відношеннях: ментально, фізично, з точки зору його таланту, ставлення до справи і в усіх інших аспектах, які доповнюють його профіль".


Довізіозо, виступаючи за Ducati, посідав друге місце в заліку MotoGP у 2017, 2018 і 2019 роках, коли Маркес з Honda насолоджувався роками своєї слави.


Довізіозо, незважаючи на те, наскільки близько він був до перемоги, додав своє ім'я до списку гонщиків, які разом з Россі не змогли покласти край безплідним рокам для Ducati, що тягнулися ще з часів титулу Кейсі Стоунера у 2007 році.


Нещодавно Довізіозо, чемпіон класу 125сс, був удостоєний звання "Легенда MotoGP".


"Я був здивований, коли мені сказали, що збираються назвати мене Легендою MotoGP, - сказав він. 


"Це справжня честь для мене і я щасливий. Двадцять років важкої роботи, виконаної з великою самовіддачею, окупилися, і отримання цієї честі в Муджелло зробило все ще більш особливим". 


Чи міг би Довізіозо повернутися в іншій якості?


"Я провів у паддоку більше половини свого життя, і тепер я хотів би присвятити себе й іншим своїм пристрастям, для яких до цього часу я залишав трохи місця в куточку, - сказав він. 


"Але ніколи не кажіть ніколи. Можуть з'явитися цікаві можливості. Я вже отримав кілька важливих пропозицій, але ще не настав час, щоб їх прийняти.Звичайно, двері відчинені. Побачимо, що станеться в майбутньому".

Коментарі

Популярні публікації