MotoGP, Styria: "Нові горизонти - для одних, домашня територія для інших...."

 



Після сповненого адреналіну Сільверстоуна, де Aprilia повернулася на першу сходинку на одному зі своїх символічних треків, настав час вирушити до Австрії та Red Bull Ring - більш звичних місць баталій для Ducati та KTM. Починаючи з Гран-прі Австрії 2020 року, останні п'ять гонок на цій трасі за кількістю перемог підтвердили закономірність: Ducati - KTM - Ducati - KTM - Ducati. Перші дні слави Борго Панігале, пов'язані з поверненням MotoGP™ на Red Bull Ring. Тож чи є в цьому хоч якісь натяки на те, що чекає на нас у Штирії в цьому сезоні?


Настав час дізнатися, хто буде господарем Red Bull Ring! 


Штирія - традиційний оплот Ducati, але вони можуть зіткнутися з жорсткою конкуренцією на Гран-прі Австрії 2023 року.


«У червоному куті»


Минулого року чинний чемпіон Франческо Баньяя (Ducati Lenovo Team) здобув славу в Австрії. Тепер, маючи значну перевагу після Tissot Sprint у Великобританії, який став чудовою можливістю випередити ключових суперників у неділю, він відчуває ще менший тиск, ніж раніше. Для Пекко Штирія має стати зірковим часом.

Хорхе Мартін (Prima Pramac Racing), однак, здобув свою першу перемогу в прем'єр-класі на Red Bull Ring в 2021 році - фактично, він почав обидві гонки тут з поулу в своєму дебютному сезоні, виграв першу і піднявся на подіум у другій. Тепер він став ще кращим гонщиком і набрав неабияку форму у 2023 році. Він найближчий суперник  Баньяї. Після того, як в неділю в Сільверстоуні він знову опинився внизу турнірної таблиці, 89-й номер втратив цінні очки, не через брак швидкості, а через власну помилку. Але етап був не ідеальний  і після того, як він програв 10 очок Баньяї в гонці Гран-прі в Сільверстоуні, він, звичайно ж, прибуває до Австрії, думаючи, що це хороша можливість відігратися... в суботу та неділю.



Ставки високі


Бред Біндер (Red Bull KTM Factory Racing), ймовірно, має що сказати з цього приводу. Південноафриканець здобув другу і останню домашню перемогу KTM на цьому треку в 2021 році, кинувши гральні кості за одну з найбільш захоплюючих перемог в історії - і, можливо, одну з найкращих. Він буде абсолютно готовий до того, щоб здобути ще трохи домашньої слави для австрійського заводу, і його напарник по команді Джек Міллер буде таким же. У 2023 році вони також мали серйозну швидкість, як на мокрій, так і на сухій трасі, і вже встигли побувати в Парку Ферме. Якщо є одне місце, де обидва гонщики будуть гостро зосереджені на нових перемогах, то це тут.


Ця домашня слава також стосується Августо Фернандеса та Пола Еспаргаро з GASGAS Factory Racing Tech3, які також здобули очки в Сільверстоуні. Перший весь рік не фінішував поза ними, а другий провів вражаючий уїк-енд після довгоочікуваного повернення після травми. Які у них козирі?


На кону не домашня слава, а слава титульного спонсора команди CrytoDATA RNF MotoGP™ Team... і одразу після того, як Мігель Олівейра показав свій найкращий результат у сезоні - четверте місце - завдяки дійсно вражаючому ривку з 16-ї позиції на гріді. Йому лише трохи не вистачило до подіуму в Сільверстоуні, і він буде цілитися високо, адже в 2020 році він також виграв на Red Bull Ring, виступаючи за KTM. Напарник по команді Рауль Фернандес також увійшов до першої десятки на Гран-прі Великої Британії, але він буде прагнути продовжувати рухатися вперед.


Це те, що Алейш Еспаргаро (Aprilia Racing) стильно зробив у Сільверстоуні. Після кваліфікації 12-м і переможного штурму, він став першим гонщиком, який виграв з 12-ї або нижчої позиції на решітці з часів Гран-прі Туреччини 2006 року. І він зробив це, випередивши чинного чемпіона на останньому колі. Якщо це не додає впевненості перед наступним етапом, то, мабуть, нічого подібного не існує. Напарник по команді Маверік Віньялес також був сильним в Сільверстоуні і в тій боротьбі у лідерській групі, і обидва вони захочуть показати, що їм підходить не тільки ця траса, але й те, на що вони дійсно здатні скрізь і всюди. Починаючи з чергового штурмового старту, оскільки обидва гонщики досягли значного прогресу за межами траси - і Алейш Еспаргаро сказав, що робота Aprilia в цьому напрямку, безумовно, приносить свої плоди. Разом з ними на трасі буде і Лоренцо Савадорі, який отримав вайлдкард, оскільки ця робота дуже активно триває.

Марко Беззеккі (Mooney VR46 Racing Team), готовий завдати удару у відповідь. Субота пройшла добре, він завоював поул, а потім став другим у Спринті, оскільки Баньяя не зміг набрати очки. Але в неділю, вперше за деякий час, італієць допустив помилку під час переслідування Баньяї, що в підсумку коштувало йому 20 очок відставання від лідера чемпіонату. Мартін знову обійшов його в турнірній таблиці... але в Австрії є шанс дати відсіч. Історія свідчить, що тут знадобиться добряче постаратися, щоб випередити Баньяю і Мартіна, але форма Беззеккі в цьому сезоні менше стосується трекових рекордів, а більше - незмінної швидкості, незалежно від місця проведення гонки. Чи зможе він заявити про себе?


Жоанн Зарко (Prima Pramac Racing) та Лука Маріні (Mooney VR46 Racing Team), тим часом, прагнуть набагато більшого. Зарко добре провів Спринт, прийшовши до фінішу четвертим, але в неділю був досить невпевненим, а Маріні не зміг повною мірою викластися у лідерській групі в Сільверстоуні. Чи зможуть вони виправити ситуацію в Австрії? І чи зможе Фабіо Ді Джаннантоніо (Gresini Racing MotoGP™) відігратися на своїх колегах по Ducati?



Повне заводське перезавантаження 



Сільверстоун став важким випробуванням для команди Monster Energy Yamaha MotoGP™. Квартараро зійшов з дистанції в кваліфікації на мокрій трасі і залишився останнім на решітці, і в Спринті ситуація не стала набагато кращою. Однак у день гонки француз був на справжньому підйомі, тож були й позитивні моменти, доки не сталося зіткнення з Маріні, в результаті якого він програв, а потім переїхав пластик власного мотоцикла. Лише рік тому Квартараро також боровся за перемогу в Австрії, і це варто пам'ятати з наближенням тестів в Мізано, а очікування чемпіона 2021 року щодо реального прогресу продовжують потрапляти в заголовки газет. Тим часом, ми знаємо, що Морбіделлі залишає команду, що додає додатковий сюжетний поворот. Що Yamaha може знайти в Австрії?


Нарешті, в Honda, здається, змінилася атмосфера. Ми знаємо, що Алекс Рінс залишає завод, щоб замінити вищезгаданого Морбіделлі - і ми чекаємо підтвердження, коли Рінс повернеться в цьому сезоні разом з Такаакі Накагамі в LCR Honda, а Ікер Лекуона замінить його в цей уїк-енд - але в решті все в руках Honda.


У Спринті в Сільверстоуні Марк Маркес їхав позаду напарника по команді Repsol Honda Жоана Міра, щоб подивитися. У неділю 93-й номер зазнав аварії, але все ж таки знайшов кілька позитивних моментів, які можна винести з уїк-енду. Вир шуму і чуток про майбутнє, що тягнувся ще з Гран-прі Німеччини, тепер, здається, вщух, і на його місці восьмиразовий чемпіон світу, засукавши рукава, приймає не поразку, а те, що потрібно тут і зараз, щоб повернутися до слави. 



А вже традиційно, побачити гран-прі Австрії з українським коментарем ви зможете на Першому Автомобільному Телеканалі у цю неділю. Трансляція стартує з 11:30. Слідкуйте за додатковими анонсами!


Коментарі

Популярні публікації