MotoGP Сільверстоун: Ікер Лекуона: MotoGP або WorldSBK в 2024 році? Honda зробить вибір за мене

 


Після того, як Алекс Рінс покине LCR Honda і перейде в Monster Yamaha в наступному сезоні, Ікер Лекуона, за чутками, претендує на повноцінне повернення в MotoGP в 2024 році.

Лекуона, який зараз виступає за заводську команду Honda WorldSBK, отримає ще один шанс вразити HRC, коли замінить травмованого Рінса в LCR під час британського етапу MotoGP в ці вихідні.


Це буде третій виступ Лекуони в MotoGP за Honda з моменту переходу з KTM в кінці 2021 року.


Хоча йому ще належить набрати очки на RCV, молодий іспанець відчуває, що його вражаючий темп за Repsol Honda до технічної невдачі в Ассені показав його потенціал.


"В Ассені я подумав: "Гаразд, можливо, настав час докласти трохи більше зусиль і спробувати відчути межу своїх можливостей", і під час гонки я був 11-м і 10-м, коли зламався мотоцикл, на половині дистанції, з дійсно хорошим темпом", - сказав Лекуона.


"Це допомогло мені показати свій потенціал Honda, і [оскільки Рінс продовжує відновлюватися після перелому ноги] вони захотіли дати мені ще один шанс в MotoGP.Подивимося, що буде в майбутньому. Чесно кажучи, я не можу нічого сказати [про 2024 рік]. Все, що я можу сказати, це те, що я хочу залишитися в Honda, тому що я дійсно щасливий тут. Я відчуваю, що я заводський гонщик, і для цього я беру участь в трьох різних чемпіонатах в одному році, досить насиченому році! Але подивимося, що буде в майбутньому.




Лекуона підкреслив, що в наступному сезоні він піде туди, куди його запросить Honda.


"Я зацікавлений [в LCR] з Honda, але якщо бути чесним ... [Honda] зробить вибір за мене в кінцевому підсумку. Я не думаю, що можу сказати "тепер я вважаю за краще перейти в MotoGP". Якщо [Honda] потрібна допомога, можливо, я зможу приїхати сюди. Якщо [Honda] все ще потрібна допомога в Супербайку, тому що [Honda] знайде іншого гонщика на заміну Рінсу, то я згоден, тому що я хочу залишитися з Honda.Подивимося після цих вихідних, і тоді, можливо, я зможу щось сказати".


Вже традиційно цього сезону, Перший Автомобільний Телеканал покаже весь гоночний екшен з Сільверстоуні у неділю, 6 серпня. Трансляція почнеться о 12:30, коментатор -  Антон Топчій. 

Коментарі

Популярні публікації