Тоні Арболіно і Педро Акоста - "Мессі і Роналду" Moto2 - обіцяють продовжити суперництво в MotoGP 2024


Тоні Арболіно порівняв себе і Педро Акосту з Ліонелем Мессі і Кріштіану Роналду - і хоче продовжити боротьбу зі своїм суперником в прем'єр-класі в наступному сезоні.

Арболіно з Elf Marc VDS Racing Team випереджає Акосту з Red Bull KTM Ajo на вісім очок у турнірній таблиці Moto2, який цього вікенду вирушає до Сільверстоуна.


Але вони обидва можуть перейти в MotoGP в 2024 році - Арболіно з Gresini Racing, а Акоста десь в планах KTM.


22-річний Арболіно розповів  про їхнє суперництво: 


"Мені це дуже подобається. Акоста - один з гонщиків, поряд зі мною, який має найбільший талант на даний момент! Якщо є хтось, кого я хочу перемогти, то це він. Це мене заохочує і стимулює. В останніх двох гонках він був швидшим, але ми це знали, тому що в свій перший рік в Moto2 він вже був дуже швидким на цих трасах, включаючи подіуми і перемоги. А я ні, тому що я був повільнішим за нього.Однак цього року я досягнув подіумів там, де на початку сезону я б і не думав про це.


Психологічно я відчуваю себе кращим гонщиком, але я думаю, що ви повинні думати так і вірити в це до початку уїк-енду.У деяких поворотах він кращий за мене. У [швидких поворотах]. Я багато вчуся, щоб мати там більше швидкості. Ми працюємо з командою, щоб покращити цей момент".


Арболіно хоче продовжити боротьбу з Акостою в наступному році в MotoGP: 


"Я сподіваюся на це. Мені б дуже хотілося.  Акоста - гонщик, якого я вважаю дуже сильним, і якого я хочу перемогти, щоб довести щось самому собі".


Чи роблять їхні битви один одного кращими?


"Я думаю, що так", - сказав Арболіно.


 "Ми - Мессі і Роналду! "Я хочу бути Мессі, який виграв чемпіонат світу, але я хотів би бути поєднанням обох".


Арболіно запитали про заміну Фабіо ді Джаннантоніо в клані Ducati в наступному сезоні, і він відповів:


"Я сподіваюся на це. У мене багато амбіцій, але я дуже спокійний психологічно. Я знаю, що заслуговую на це і що мені не потрібно нікому нічого доводити, тому що з тією роботою, яку я роблю, все прийде. Я зосереджений на цьому році, який, я відчуваю, буде моїм, і ні на чому іншому.

"Немає ніяких обмежень. Це те, що завжди говорить мені мій менеджер (Карло Пернат). 


В кінці кожного свого дзвінка він каже мені: "Тоні, пам'ятай, що ти не маєш жодних меж".


Вже традиційно цього сезону, Перший Автомобільний Телеканал покаже весь гоночний екшен з Сільверстоуні у неділю, 6 серпня. Трансляція почнеться о 12:30, коментатор -  Антон Топчій. 

Коментарі

Популярні публікації