Алекс Маркес "не здивувався, коли Алекс Рінс поскаржився на LCR Honda"




Алекс Маркес відверто відповів: "Я не був здивований", коли його запитали про відхід Алекса Рінса з Honda.

Маркес вперше покинув Honda, щоб приєднатися до Gresini Ducati на початку цього сезону MotoGP, поклавши кінець співпраці, яка тривала дев'ять років.


Рінс, якому потрібно було місце через раптовий вихід Suzuki з MotoGP, замінив Маркеса в LCR Honda, але вже підтвердив, що піде через рік і приєднається до Yamaha.




"Так, я розумію", - сказав Маркес, дивлячись, як Рінс виходить за ним. Мені сумно за команду, за LCR. Тому що я поділяю з ними багато речей, тому мені сумно за це, тому що через півроку він вже вирішив піти. Але я розумію цей рух, тому що, врешті-решт, офіційна команда завжди більш приваблива.Якщо подивитися на обидві ситуації з мотоциклами, то вони схожі. В офіційній команді ти маєш набагато більше можливостей."


Гроші є ключовим питанням?

"Так, звичайно", - відповів Маркес.



Рінс висловив своє незадоволення раніше в цьому сезоні тим, що Honda не використовувала його для розробки деталей для свого невдалого мотоцикла.


"Я не зрадів, коли він поскаржився на це, я не здивувався".

Маркес ніколи по-справжньому не виправдовував свій талант у Honda, фінішувавши не вище 14-го місця за три сезони з японським виробником.



Його відхід, що залишив позаду брата Марка Маркеса, вже приніс свої дивіденди - перший подіум з 2020 року на мотоциклі Ducati.



Рінс, як не дивно, здобув першу перемогу Honda в класі MotoGP з іншими гонщиками, окрім Марка Маркеса, цього року на Гран-прі Америки.

Але стосунки зіпсувалися і тепер закінчаться, а тим часом Рінс пропустить британський етап MotoGP цього вікенду через перелом ноги.



Вже традиційно цього сезону, Перший Автомобільний Телеканал покаже весь гоночний екшен з Сільверстоуні у неділю, 6 серпня. Трансляція почнеться о 12:30, коментатор -  Антон Топчій. 

Коментарі

Популярні публікації