Три на два: Дилема KTM & GASGAS у 2024 році

 


Пол Еспаргаро, Аугусто Фернандес і Акоста чекають, щоб побачити, куди вони потраплять у 2024 році, поки боси KTM & GASGAS продовжують шукати рішення


Як і слід було очікувати, розмови про майбутнє гонщиків у 2024 році активізувалися  після гран-прі Великої Британії. Перехід Алекса Рінса (LCR Honda Castrol) в команду Monster Energy Yamaha MotoGP™ на заміну Франко Морбіделлі став першим падінням доміно, але одна з найбільш інтригуючих ситуацій розгортається всередині Pierer Mobility AG.


KTM і GASGAS знаходяться "під крилом" Pierer Mobility AG, групи, яку очолює генеральний директор Штефан Пірер (Stefan Pierer). Багато розмов перед сезоном точилося навколо того, що станеться в команді GASGAS Factory Racing Tech3 в наступному сезоні, адже Пол Еспаргаро має контракт до 2024 року. Аугусто Фернандес зробив більш ніж достатньо, щоб показати, що він гідний ще одного року в прем'єр-класі, але є ще зоряний хлопець Red Bull KTM Ajo Педро Акоста, який дав зрозуміти, що ще один рік в Moto2™ не є для нього варіантом в 2024 році.



Пол Еспаргаро "не турбується" через галас навколо контракту на 2024 рік.


Це означає, що з Бредом Біндером і Джеком Міллером, які вже підтвердили, що залишаться напарниками в  Red Bull KTM Factory Racing, Pierer Mobility AG має ще трьох гонщиків, які повинні вписатися в їхні ряди. Три в два не вкладаються. І останнє, що хоче зробити Pierer Mobility AG - це побачити, як Акоста переходить на конкуруючу фабрику. Отже, є над чим попрацювати.


У розмові з Speedweek.com директор KTM Motorsport Піт Бейрер підтвердив, що були проведені переговори з нинішніми приватними командами MotoGP™ про те, щоб спробувати знайти місце, де вони могли б розмістити одного зі своїх гонщиків.


"На Гран-прі Франції відбулася конструктивна розмова. Через два тижні вони прийшли до нової угоди зі своїм нинішнім виробником. З їхньої точки зору, це має сенс", - сказав Бейрер, говорячи про Gresini Racing MotoGP™.


Схожа розмова відбулася і з босом LCR Honda Лучіо Чеккінелло: 


"З Лучіо не було ніяких інтенсивних дискусій. Ми просто запитали про його ситуацію з контрактом. Коли він повідомив нам, що у нього є контракт з Honda до 2024 року, розмова закінчилася.

Ми не хочемо вести переговори з будь-ким, хто має чинний контракт на наступний сезон. Ми не підтримуємо культуру перехоплення команд, які мають контракти з іншими виробниками", - продовжив Бейрер для Speedweek.


Чітка відповідь була отримана і від боса CryptoDATA RNF Aprilia Разлана Разалі, оскільки у них є контракт на 2024 рік із заводом з Ноале.

Але ще не все втрачено. Бейрер також підтвердив Speedweek, що їх кращий варіант - отримати два додаткових місця в сітці MotoGP™ через боса Red Bull KTM Акі Аджо.


 "Ми продовжуємо щотижневі переговори з Dorna, щоб отримати більше місць", - заявив Байрер. Наскільки ця ідея можлива, ще належить з'ясувати.


Відповідаючи на запитання про те, що чекає на нього, Пол Еспаргаро сказав, що його не турбує шум навколо його місця і ситуація навколо нього, Фернандеса і Акости.


"Я дуже задоволений і щасливий, тому що в Pierer Mobility Group дуже добре ставляться до мене, я ніколи не очікував, що вони будуть ставитися до мене так, як вони ставилися до мене в останні місяці, я відчував величезну любов з їхнього боку", - сказав 44-й номер, який повернувся до гонки в Сільверстоуні вперше після аварії в Портімао - трохи більше чотирьох місяців тому.


"Вони завжди казали, щоб я не хвилювався про це, перше і найголовніше - це відновитися, а потім з цього моменту виходити на старт і дивитися, що буде далі. Це єдине, чого я прагнув. Не дбаючи про контракти чи ще щось, найголовніше було приїхати сюди в повній формі.


"Після цього у мене також є контракт на 2024 рік, тому я не хвилююся про це. Моє завдання - довести, що я можу бути тут, що я хочу бути тут. Якщо я не буду достатньо швидким наступного року, я точно піду, я люблю цей завод, я люблю KTM і GASGAS Factory, і вони заслуговують на хороші результати. Тож якщо результатів не буде, то я буду першим, хто піде далі і дасть можливість молодим хлопцям, таким як Педро та Аугусто, розвиватися далі.

Для мене зараз найголовніше - бачити, як цей байк перемагає. Вони на це заслуговують. Вони витратили багато зусиль, щоб вивести цей байк на подіум, і я сподіваюся, що він поїде зі мною, але якщо ні, то я буду щасливий, якщо це зробить хтось інший".


Еспаргаро переконаний, що це станеться лише наступного року. Адже у іспанця контракт до 2024 року. Однак чемпіон світу 2013 року в класі Moto2™ визнав, що кожен гонщик повинен доводити свою спроможність щороку - незалежно від того, чи є у нього контракт в задній кишені, чи ні.


"Це те, що навіть гонщики з контрактами повинні робити щороку, гонщики повинні знати, що вони повинні виступати. Кожен виробник вкладає багато зусиль у цей паддок, щоб добре виступити. Якщо гонщик не виступає добре, то потрібно шукати рішення.Я буду першим, хто зійде з дистанції, якщо я виступатиму погано, це не те, що мене турбує. Я дуже хочу виступати, і з цього моменту я показую всім, що я повинен бути тут, це моє місце".


Розмови посилилися під час літньої перерви, коли Штефен Пірер підтвердив Speedweek, що контракт Фернандеса було продовжено до 2024 року. На запитання про це напередодні ГП Великобританії, новачок прем'єр-класу був категоричним: 


"Нічого не було підписано і не підтверджено. Чесно кажучи, я читав новини, але моя ситуація така ж, як і до літа. Нічого не підтверджено, так що так, я просто чекаю підтвердження від босів, але так, моя ситуація та ж сама".


Чинного чемпіона світу в класі Moto2™ також запитали, чи чув він що-небудь про переговори Pierer Mobility AG з незалежними командами. Фернандес чітко дав зрозуміти, чому він віддав би перевагу, якби ці переговори відбулися.


"Так, я намагаюся продовжити свій контракт з ними. Очевидно, що я хочу продовжувати працювати з GASGAS Tech3, я щасливий з ними, і сподіваюся, що продовжу працювати в тому ж місці".


Оскільки Пол Еспаргаро має контракт, а Пейрер підтвердив, що контракт Фернандеса було поновлено, необхідно знайти рішення, щоб врахувати майбутній прихід Акости. Саме через очевидний талант і потенціал іспанця Pierer Mobility AG опинилася в такій ситуації. Занадто багато варіантів ніколи не є поганою проблемою, але це саме те, що є проблемою. І це головоломка, яку потрібно вирішити якнайшвидше. Зрозуміло, на які кроки готові піти KTM і GASGAS, щоб звільнити місце для чемпіона світу 2021 року в класі Moto3™, і сам Акоста вважає це "вражаючим".



Акоста: Moto2™ не є варіантом для мене в наступному році.


Іспанець підтверджує свій намір перейти в MotoGP™, і KTM повинна знайти рішення, маючи в своєму розпорядженні чотирьох швидких гонщиків


"Це вражає. Дуже вражає, що один виробник вкладає всю свою підтримку в мене", - сказав Акоста в Сільверстоуні, в той час як новий лідер чемпіонату Moto2™ все ще чекає розуміння, де він буде виступати в наступному сезоні.


"І вони вірять в мене, єдине, що я повинен почекати. Я вірю в них, вони викладаються на 100% з того моменту, як я прийшов в чемпіонат світу. А чому б і ні? Було б так добре продовжити мою історію з KTM в помаранчевому кольорі, так що давайте подивимося, чому б і ні. Я дуже радий за нього, в кінці кінців, вони показують дуже хороші результати, - продовжив 19-річний хлопець, говорячи про свого колишнього напарника по команді Moto2™ Фернандеса. 


"Він заслуговує на це місце в MotoGP, подивимося. Нам доведеться знову боротися за 37-й номер".


Що Pierer Mobility AG в кінцевому підсумку зробить в 2024 році, ще належить з'ясувати. Захоплююче спостерігати за ситуацією напередодні домашнього етапу в Австрії 18-20 серпня, тому що зазвичай саме на Red Bull Ring ми дізнаємося, як склалися справи у австрійського виробника.


Чи будуть відкриті два нових місця на Dorna Sports? Чи є можливість розмістити одного з їхніх гонщиків у нинішній приватній команді? Або ж Pierer Mobility AG буде змушена прийняти рішення про те, хто розподілить два місця в GASGAS Factory Racing Tech3 в 2024 році між Полом Еспаргаро, Фернандесом і Акостою? 


А вже традиційно, побачити гран-прі Австрії з українським коментарем ви зможете на Першому Автомобільному Телеканалі у цю неділю. Трансляція стартує з 11:30. Слідкуйте за додатковими анонсами!


Коментарі

Популярні публікації