Алекс Рінс розповів правду про вихід з Honda: "Мені б хотілося більшої підтримки"



 

 Алекс Рінс "не зміг відмовитися" від пропозиції Yamaha, і заявив, що Honda проігнорувала його через розробку нових деталей на користь Марка Маркеса і Жоана Міра.


Рінс підтвердив, що покине LCR Honda вже після одного сезону, щоб приєднатися до Yamaha в 2024 році, замінивши Франко Морбіделлі в якості напарника Фабіо Квартараро.


Іспанець висловив своє незадоволення тим, що до нього не ставляться так само, як до заводського дуету Honda Маркеса і Міра.



"Найбільше важить те, що ми бачили гонка за гонкою, - сказав Рінс в інтерв'ю DAZN.

 

"Зрештою, Honda, HRC вважали за краще дати заводській команді нові деталі для тестування, хоча я також є конкурентоспроможним гонщиком. Я б хотів, щоб вони надали мені трохи більше підтримки.Мені шкода, тому що відносини з Лучіо Чеккінелло вражаючі, у мене ніколи раніше не було таких відносин з будь-яким іншим менеджером команди, і атмосфера в боксах просто бездоганна. Я думав про те, робити це чи ні, але не міг відмовитися. Я сказав Лучіо, що мені навіть стало погано, це був важкий удар, але він сказав, що чудово мене розуміє. Це унікальна можливість, це заводська команда, і я думаю, що це те, на що я заслуговую. Після стількох поганих днів, оголошення про те, що я підпишу контракт з Yamaha, було неймовірним. Я дуже щасливий. Після того, як Suzuki пішла, ми розгубилися, ми стукали в усі двері, і одними з тих дверей, в які ми постукали, була Yamaha, і вони сказали нам, що цього моменту не може бути, у них вже є Морбіделлі та Квартараро. Тож врешті-решт ми звернулися до Honda, і цього року, побачивши, як все пішло, в якому становищі ми були... ми знову звернулися до них, щоб дізнатися, чи пощастить нам, і нам пощастило. Я з нетерпінням чекаю цього. Це проект у заводській команді, це те, що я шукав, і я дуже схвильований, але я закінчую цей сезон з тим же ентузіазмом, з яким я його починав".



За півсезону Рінс виграв Гран-прі Америки, ставши першим гонщиком Honda, окрім Маркеса, який виграв гонку MotoGP з 2018 року.


Але потім він зламав ногу під час спринтерської гонки в Муджелло, і він залишається на узбіччі виснажливого періоду відновлення.


Боротьба з "Хондою" буде проблемою для Рінса ще недовго.


"Honda - непоганий мотоцикл, я думаю, що інші бренди, особливо європейські, зробили два кроки вперед, а Honda - лише маленький", - сказав він.



"Щоб здобути перемогу в Остіні, ми їхали супершвидко. Так, нам ще потрібно вдосконалюватися, але до цього вже не так далеко".



Він розповів про свою жахливу травму в Італії: 


"Аварія сталася з моєї вини, а не з вини електроніки чи трекшн-контролю Honda. Мені стає краще з кожним днем, найменше болить сама травма, подвійний перелом великогомілкової та малогомілкової кісток мене не дуже турбує.Сьогодні 6 тижнів після операції, і це перший день, коли мені дозволили дати нозі відпочити. Найбільше болить, не дає спати... ступня. Гадаю, це через травму і багато контакту... У мене підвищена чутливість від кінчиків пальців ніг до початку п'яти і сильні судоми в стопі, але вже стає краще.


Перші 24 години після другої операції мені було набагато болючіше, ніж під час самої аварії. Мені зробили епідуральну анестезію, і через 4 години після того, як я вийшов з операційної, моя хвора нога очуняла, а здорова все ще спала. Я плакав від болю, я ніколи не відчував такого гострого болю, і це все йшло від спазмів. Це був жахливий біль. Зрештою, якщо це чисті сльози, то це набагато швидше, але все одно все вийшло чудово. Мадридська команда зробила неймовірну роботу, вони боялися, що оскільки розрив був так низько, біля щиколотки, він може втратити рухливість, але, на щастя, все пройшло добре".


Рінс пропустить британський етап MotoGP в Сільверстоуні.


Вже традиційно цього сезону, Перший Автомобільний Телеканал покаже весь гоночний екшен з Сільверстоуні у неділю, 6 серпня. Трансляція почнеться о 12:30, коментатор -  Антон Топчій. 

Коментарі

Популярні публікації