Чи стане Жоанн Зарко жертвою відчайдушної спроби Ducati утримати Марко Беззеккі?

 


 

 

Ducati визначає пріоритети, як утримати Марко Беззеккі на довгострокову перспективу, а можливий перехід Mooney VR46 на Yamaha є пом'якшувальною обставиною.

Запит Беззеккі на Desmosedici 2024 року випуску в наступному сезоні може бути задоволений Ducati, якщо він залишиться з VR46, але перехід його в Pramac Racing залишається варіантом.


Це пов'язано з потенційним планом Mooney VR46 змінити Ducati на Yamaha в 2025 році, що ускладнить становище Беззеккі.


"Звичайно, ми шукаємо найкраще рішення для Марко, для команд, які ми підтримуємо, і для співвідношення технічного стану", - сказав спортивний директор Ducati Паоло Чабатті. 


"Я визнаю і підтверджую, що Беззеккі цікавий для компанії, фактично, теоретична пропозиція буде дворічною угодою. 

Марко хотів би залишитися в команді VR46, дотримуючись розумного шляху з конкурентної та професійної точки зору. 

У той же час, нам необхідно зрозуміти, як розподілити [мотоцикли]".


Заводський дует Ducati у складі Франческо Баньяї та Енеа Бастіаніні, а також пара Pramac Хорхе Мартін та Йоганн Зарко наразі використовують найсучаснішу техніку.



У наступному сезоні оновлений мотоцикл може отримати Беззеккі, а не Зарко.



"Буде чотири машини GP24, інші будуть змагатися на торішніх версіях, - сказав Чіабатті.


" Задача прямого підписання Беззеккі реальна, вона в процесі, однак ми повинні встановити, разом з менеджментом Марко, чи буде техніка гарантована [зі структурою] VR46, чи через команду Pramac. Здавалося б, це безглузде питання, але це зовсім не так".


Справа в тому, що Ducati хоче винагородити Беззеккі за його проривний сезон, давши йому дворічний контракт з обіцянкою офіційного мотоцикла, але через рік команда Mooney VR46 може піти до Yamaha.


"Я не приховую, того, що я вже прочитав і дізнався про ці переговори", - сказав Чіабатті з приводу інформації щодо переговорів VR46-Yamaha.



"Отже, саме так: якщо Беззеккі хоче залишитися там в 2024 році, що станеться, якщо в 2025 році команда перейде з Desmosedici в M1?  В іншому випадку, якби Марко був включений в команду Pramac, ми в Ducati були б більш спокійні".



Беззеккі виграв свій перший гран-прі в прем'єр-класі в цьому сезоні в Аргентині і залишається претендентом на титул чемпіона MotoGP перед британським етапом MotoGP в Сільверстоуні.


Його перемога також стала першою для команди Россі Mooney VR46 в прем'єр-класі.


Чи втратить Ducati Зарко, якщо нагородять Беззеккі?


Бажання Ducati утримати Безеккі створить незручну ситуацію для Зарко, гонщика Pramac.


"Ситуації Хорхе Мартіна та Жоанна Зарко потребують вивчення", - сказав Чіабатті.


"Іспанець, який вже був переможцем і повернувся в чудовій формі, залишається на своєму місці. Ми дуже раді бачити його на вершині, враховуючи ті страждання, які він пережив останнім часом. Тепер ми маємо гонщика, якого знаємо, і результати вичерпно пояснюють це. Що стосується француза, то я визнаю, що ми хотіли б залишити його, оскільки він швидкий, добре тестує і досвідчений. Це також правда, що він вже не дуже молодий, оскільки він на кілька років старший за своїх партнерів".



Чи може Зарко покинути Ducati?


"Я щиро сподіваюся, що ні, ми працюємо над тим, щоб він залишився з нами, хоча його шукали різні виробники і команди за межами нашої. Поточний і майбутній стан справ з Жоаном пов'язаний з іншим цікавим гонщиком: Марко Беззеккі".



Вже традиційно цього сезону, Перший Автомобільний Телеканал покаже весь гоночний екшен з Сільверстоуні у неділю, 6 серпня. Трансляція почнеться о 12:30, коментатор -  Антон Топчій. 

Коментарі

Популярні публікації